Ogri Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Att ta sprutorna i skolan gör inte alls ont, så bli inte skrämda av dem som säger: "Det gör jätteont, jag lovar". Det sticker bara till någon sekund och då kan det svida till, men 2-3 sekunder senare så har smärtan försvunnit. Håller alltså med dig där Mîhker. I min skola så fick vi klubba eller fika efter vi hade tagit vaccination. I 6:an har jag tagit vaccination mot röda hund och två andra sjukdomar. vaaaaaa?????????!!! fick ni klubba och fika vad oschysst vi fick jobba :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
.Horus Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Senast jag vart stucken så gjorde sjuksköterskan fel, så jag fick 2 sprutor istället. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Acet0neN Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Hatar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 En av mina kompisar var direkt efter så han tänkte att han kunde följa med mig så han fick se sprutan. När jag tog sprutan och den gick in enda in i muskeln såg han åt som han skulle spy, det var kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Jadu... Det var likt 100 år sedan jag tog en Vaccinering senast. :S Tror det var i 4:an eller 5:an. ^^' Men att ta sig en spruta tycker jag inte om. Trots att jag vet att det sticks lite men inte gör så hiskligt ont så tycker jag inte om dem. Läskiga fanskap ju för f*n. >.<' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Jag bara älskar sprutor, ganska roligt är det.. men jag håller med, några gånger kan det stickas. Men jag har ingenting emot att ta sprutor om jag nu måste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Jag är inte rädd för sprutor. Det känns ju knappt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 När jag var liten va jag livrädd för sprutor, men nu är det inget farligt mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Jag tycker inte att det är så farligt...det är skolsköterskan jag är rädd för. :cry: Eller hur! De e alltid gammla 50+ kärringar som luktar lik och har grått hår. Sprutor? Smärta, nej. Obehag, förståligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Vah? gamla kärringar över 50? alla jag har vart hos är under 35 iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 I vår skolan är hon typ 35 eller något liknande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 För mej e det ok,för jag e inte rädd ett dugg för sprutor å sånt.. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.