lord zidian Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 var får man surf i pokemo :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Vad e surf? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lord zidian Skrivet 15 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 det ä en juttu i pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smile_smile Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 gå in i safari zone brevid ett gold teeth eller hur den nu stavas så finns ett hus gå in i huset och prata med gubben så får du surf för att du är den första som hittat dit :student: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 vilket spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chiee Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 hur kommer man till det där huset?? jag har letat men hittar det inte, är det ngn som kan ge en vägbeskrivning eller ngt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 först går man in sen åt höger upp sen ått vänster, upp,höger,vänster sen tror jag man kommer vid nåt vatten och ett hus går in prattar med gubben eller tanten= SURF :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Om det är röd så finns det i Safarisonen. Jobbig att hitta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 men det var ju det jag sa det gäller bara röd/blå och gul <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 du går in i zafariozonen, där tar du cykel, ( anrs 'r de svårt att hinna hitta det om du inte vet var du ska gå ) och letar. du får dessutom en guldtand i safarizonen, som du ska ge till vaktmästaren, då får du även strenge. (stavning) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg