Ratchet Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 hittade ett spel som heter "grow"! det går ut på att bygga upp en planet med hjälp av att dra saker till mitten! sakerna är beroende av varandra för att kunna bli högsta level. gissar att detta spel inte är en nyhet för de flesta men ändå! HÄR är länken! LÄS INTE FÖLJANDE INNAN NI TESTAT SPELET!!! Jag och min kompis lyckades efter ett tag klura ut den hemliga ordningen! Jag skriver här under i vilken ordning sakerna skall tas: 1. Den gråa kuben 2. den oranga bollen 3. stegen 4. berget 5. ägget 6. röret 7. kugghjulet (inte det liggande) 8. Vindsnurran 9. virvelvinden 10. tallriken 11. det liggande kugghjulet 12. TV:n (den svarta rektangeln) gör i denna ordning så går det bra! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Jag försökte i en timme så klarade jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 LoL det var ganska lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 med hjälpen var de de ska testa utan hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 jag klarade det på andra försöket, REN RÖTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Orka sånadär spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 fett lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Jag orkar inte med sådana här trista spel. =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 det tor lite tid men det gick. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 :P lite knäppt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 snyggt gjort iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 coolt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.