unix Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 jag skulle nog slå vad med människor med att säga: - Jag slår vad om tusen spänn att jag kan hoppa från den där skyskrapan utan att dö. Eller varför inte skjuta sig i huvudet ? :) Tänkte också säga det ;) Peter hoppar ju från en hög hög hus utan att dö ;S. Dom slår vad om 100 eller så va det 1000 pengar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 jag skulle nog slå vad med människor med att säga: - Jag slår vad om tusen spänn att jag kan hoppa från den där skyskrapan utan att dö. Eller varför inte skjuta sig i huvudet ? :) Vem sa att smärtan va borta ? Du kommer ändå känna fallet men du kommer bara inte dö O_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 (redigerat) jag skulle göra så mycket så jag inte ens kan ränka upp allt..men det trevligaste skulle väl vara att typ hoppa från eiffel tornet och kolla om dpm där nere blev förvånade när jag bara klev up och ick min väg..självlöart skulle jag filma hoppet. :D men å andra sidan om man könde smärta så skulle det göra så in i h**vetes ont..ajj...:S kan inte sluta tänka på det..aj! Redigerat 31 Mars 2006 av monkey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.