Dolphin Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Diskutera om den romantiskaste dagen på året. Gav ni bort något eller har ni fått något från din flickvän? Berätta om det har hänt något speciellt under dagen… För mig har det inte hänt något speciellt, men vi hade glas i matsalen i dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Jag tycker alla hjärtans dag är bara trams! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Jag tycker alla hjärtans dag är bara trams! Och varför det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Jasså du så ni körde med glas idag istället för tekoppar i matsalen ? Ja Ja, Men under alla dessa år som jag gått i skola så har man ju fått gelehjärtan ( gelestjärtar ) men inte idag. Högst besviken ! :) lol... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 vi hade några bakade bröd formade i hjärtan sen var det pepparkakor sen var det hamburgare till mig men dem andra fick nån äcklig mat eller vad det var det var allt i mastsalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Jag tycker alla hjärtans dag är bara trams! Ähh.. det är ju som en mindre julafton man får en present och affärerna tjänar extra på att folk köper massa hjärtan och godis.. Tycker bara det är trams! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Jasså du så ni körde med glas idag istället för tekoppar i matsalen ? Ja Ja, Men under alla dessa år som jag gått i skola så har man ju fått gelehjärtan ( gelestjärtar ) men inte idag. Högst besviken ! :) lol... Fick 9 st i dag i centrum ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Mja. Har grattat ett par ju. Har gett samma sak tillbaka. ( OH yeah! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Jag tycker att alla hjärtan dag bara är fjantigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Gav mamma en Marabou Mjölk Choklad.Gelehjärtorna var slut. :( Hon blev gla i alla fall. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Way to go, Ketchup. Det är äkta kärlek. Morsan är den kvinna man kommer ha som favorit kvinna väldigt länge. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Vi hade hjärt formade plättor i matsalen, ganska fjollig om jag ska uttrycka mig så..men got var det! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.