Flagg Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Förhandsboka på cdon.com istället. Där står det att det släpps i maj. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 det blev försenat! :angry: lol it so cold!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 VAAAAAA!!!! :blink: :cry: NEEEEJJJJJ!!!! Mitt liv är förstört!!!!!!!! Inte uppskjutet???!!! Jag hoppas för ditt eget bästa att du inte ljuger. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Jag har redan bokat. Kanske kan vi http://forum.fuska.se medlemmar spela i samma server? Vore roligt att testa min RPG IQ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Kom på en annan viktig sak med spelet, en ny profession kommer; jewelcrafting. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 jag juger inte och vad kan jewelcrafting göra? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 ... Också den fasansfulla nya racen... Draenei. Vilken besvikelse. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 är det den nya racen som ser ut som ett djur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Kommer det bli Draenei? Är det bestämt nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Nej. Men allt fler och fler tror att det blir så. Horde får en lite allianceliknande ras, och Alliance får en hordeliknande ras. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 man kan sockta med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Jag skäms över Draneis... Blizzard har sagt det kommer en ny bra patch i Maj, med massvis med Quest och ett flertal nya Trainers. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg