Paranoxx Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 vad vill du att nästa update ska innehålla ? ja vill ha flash stöd för internet, och en mediaplayer så man kan streama till internet. altså kolla på filmer på internet och lyssna på webradio ! vad vill ni ha ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 vad vill du att nästa update ska innehålla ? ja vill ha flash stöd för internet, och en mediaplayer så man kan streama till internet. altså kolla på filmer på internet och lyssna på webradio ! vad vill ni ha ? Jag har allt det utom flash player.. (1.50) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 15 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 ja men du har ju homebrew :P :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 ja, jag tycker samma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 (redigerat) vissa förerdrar att inte ha alla funktioner . Det är frivilligt Redigerat 15 Februari 2006 av Tv gamer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Har inte PSP, men sku villa ha mediaplayer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 15 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 som kan streama mot internet då ? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Yupp, du kan streama musik med psp, video går med men jag har alldrig provat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 15 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 det låter härligt. eftersom jag inte har 1.5 och då inte homebrew så får ja väl hoppas att de kommer till nästa update :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 (redigerat) Om du inte uppdaterar till den som kommer, så är du smart. De har snart knäckt 2.60 helt. Man kan göra om en DVD till en avi fil med inbränd svensk text till datorn( jag använder AoA DVD ripper) , och sedan Använda ett program som heter PMP simple converter. Det gör avi filen till en .pmp fil. Den kan spelas upp med ett homebrew program som heter PMP mod. Kvaliten blir EXAKT lika bra som en UMD film. Kontakta mig om du har 1.50 och Vill få alla program (krångligt att få igång, då man måste ladda hem PMP simple konverter fil för fil, men det är lagligt) Redigerat 16 Februari 2006 av Tv gamer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 det va ett tag sen som det kom en ny updatering nu så jag hoppas att det inte dröjer allt för länge till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 16 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 mm ja tycker det med. ingen som har hört något om när den kommer ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg