Snooze Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Alla som inte har anmält sig till turneringen gör det nu! Adda [email protected] Vilken tid det är kommer senare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Jag har anmält mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 15 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Vet säger till dem som inte har gjort det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Vet säger till dem som inte har gjort det :P har anmält mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 15 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Vet du har mött meganium också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 jag har anmält mig :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 16 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Vet :P Lycka till killar och tjejer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Synd att jag inte kom vidare... Men det var ändå kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Jag förlorade en match igår. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Jag vann mot Kirk och förlorade mot Meganium17. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Jag vann mot Kirk och förlorade mot Meganium17. hoppas jag vinner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 17 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Groudon VS Jannejan Vinnare = Jannejan. Ledarna i turneringen är. 1. RG_Fuskare/Mrs_Flareon 2.Thommatas/Pwnage/Umbreon4life 3. The One and Only, Mr.Hotpants, Tatancoms 4. Jannejan, Meganium17,Thunders, Creés. Dem hära är dem som har kommit längst i turneringen hitills, Dem flesta kommer från andra sajter, jag önskar alla lycka till från fuska, även dem som inte är på toplistan just nu Varenda en av dem som är på toplistan kan vinna turneringen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg