groudon Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 kan man bytta pokemon på pokemon crater :blink: <_< :cry: :unsure: :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Menar du med kompis, nej. Menar du byta Pokémon mot en du fångat så ja! Men du måste ha 6 st Pokémon då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 15 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Menar du med kompis, nej. Menar du byta Pokémon mot en du fångat så ja! Men du måste ha 6 st Pokémon då. hur gör man dåsvara snälla :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Du ska gå till Wiev/Change team sen trycker du på change på den pokemon du vill byta ut, sen får du välja vilken pokemon du vill byta den med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 15 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Du ska gå till Wiev/Change team sen trycker du på change på den pokemon du vill byta ut, sen får du välja vilken pokemon du vill byta den med. MED ÄN KOMPIS MENAR JAG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Jag sa ju att det inte gick :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 15 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Jag sa ju att det inte gick :blink: ok tack megneium17 ledsen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Orka spela Pokemon Crate man måste vänta innan han går ett steg och så är det tråkigt att köra matcher. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Orka spela Pokemon Crate man måste vänta innan han går ett steg och så är det tråkigt att köra matcher. <_< När jag ska flytta min figur rör den sig DIREKT. Jag behöver inte vänta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lord zidian Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 när jag spelade kom det hela tiden, sidan kan inte visas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg