BoNg0 Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 (redigerat) jag joinar Bigkrimkrams mage håller på med ds 37 mining kan döda lesser om jag står bakom stenar. eller med min lvl 3 heter pkping0 ni får bestämma (ps har inga pengar på bigkrimkrams jag blev scammad ) Redigerat 3 Augusti 2006 av Piraten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 tror de inte kmr bli nått av denna clan.. joina en av de mer seriösa clanerna ist.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BoNg0 Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 har ingen mic :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 jag kan joina om ni inte är i wildy /jag är lvl 12/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 jag joinar tror jag är lvl 36,jag kan va wood cutter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg