sfvxzcds Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Nej seriöst. Jag skojar inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Skaffa en mus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Jag ska nog göra det nån gång. Jag vet bara inte när och i så fall vad för mus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Jag skulle inte klara att spela gta utan mus. Den värsta mardrömmen för mig.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Övning ger färdighet. Man kan inte vara bra på allt från början. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marz231 Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jag har spelat på bärbar dator utan mus i över ett år nu. Jag tror nästan att jag är bättre med touchpad nu istället för mus. hur f*n lyckas du med det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jag hade inte så mycket val. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 att spela GTA utan mus är ungefär som att skriva utan penna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Haha lol! Jag har en så kallad touchpad till datorn. Den används istället för mus. Det är som en platta som man rör runt med fingeret. lol. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Umm, jag vet på ett ungefär vad det är. :P Jag spelade SWAT 2 på en såndär en gång och det gick åt h*lvete. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Jag kan inte ens spela RUNESCAPE med touchpad... och du då! SAN ANDREAS? du är ju grymm om det gäller att använda touchpads! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Det är omöjligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg