dennis44 Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 YO! :D när jag sprang omkring i S.F och härjade så fick jag syn på en gubbe med en kartong på huvudet, och kartonger på magen där det stod : "god is playing with us"......... :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 YO! :D när jag sprang omkring i S.F och härjade så fick jag syn på en gubbe med en kartong på huvudet, och kartonger på magen där det stod : "god is playing with us"......... :cool: Jaha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Coooooolt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 YO! :D när jag sprang omkring i S.F och härjade så fick jag syn på en gubbe med en kartong på huvudet, och kartonger på magen där det stod : "god is playing with us"......... :cool: Det är väl bara en vanlig fotgängare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dennis44 Skrivet 16 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 ja, inte gjorde han mig något ont inte...men bara lite komiskt :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Var i S.F finns han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dennis44 Skrivet 17 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 hittade bara han gående på stan.... :( men Här är en bild dessutom :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 coolt! han ser ganska "out" ut! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dennis44 Skrivet 17 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 mmm :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Det står Keep out på kartongen på huvudet också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Ser ut som en vanlig fyllegubbe som har en skruv lös. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dennis44 Skrivet 18 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 egentligen nod :P , men han sade ju en massa underliga saker oxå.....t.ex..."you better watch your back" eller nå sånt :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg