Gäst Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Var någon stans fångar man mewtwo? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 i grottan! nära mistys stad! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 man måste ha klarat elit four Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 ha master ball också! då fårngas han direkt! han e på lv75! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 nähä du, han e på l.70!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 oj! förlåt! det va länge sen jag spelade det! sorry Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Han e i unkown cave. Flyg till Cerulean gå upp till ett ställe där man surfar, surfa gå ner till en grotta. Gå in gå upp surfa långt tryck a på en sten i grottan så får du Rare Candy. Gå vidare ner och vänster upp till en trappa, gå vidare i upp höger till en lång väg ner gå vänster upp hämta ultra ball. Gå vänster efter du tagit ultra ball upp vidare uppåt till en trappa....... kommer inte ihåg mer följ bara vägen sen måste surfa lite åckså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 grottan ligger i staden... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 grottan ligger i staden... Ja ha det är det grottan jag som alltid har undrat vad det är i den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 DU ska ha varvat Elitefour (Jävligt lätta om du har bra pokemon) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 Jag har inte klarat elite flour än jag är i grottan dit hittar ingen utgång :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 Om man inte klarat elite four blockerar en gubbe grottan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg