GAME_KING Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Va Ska man göra????? :frown: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Eeeehhhh...på vad??? :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GAME_KING Skrivet 27 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 PÅ LIERO :evil: Det finns ju att ladda ner i filarkivet!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke89 Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 det är kung kul, det är som worms, fast sämre, man kör mot varann.. :) _________________________________ "Har du någonsin gått in i ett rum och totalt glömt varför du gick dit? Det är så en hund tillbringar hela sitt liv." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 vad vill du göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Du går omkring som små Makar....och ska försöka sjuta varandra man kan gräva sig faram och bestäma vilka vapen du ska ha.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killer_Johan Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Jag får inte det att funka!!!! PS.Jag har Windows XP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Jo det funkar fast då måste du ladda ner Liero XP man kan ladda ner den från den hära sidan http://www.liero.org.pl/ men jag mins inte vart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 FATTIG GRAFIK!!! :angry: :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Det är det som är grejen. Det må vara "dålig" grafik, men det är fortfarande kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.