Zeem Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Vilken kontroll tycker du är skönast? Jag tycker GC. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Ja, uppenbarligen så bör vi tycka det, eftersom detta är ett GCN forum... du har nog hamnat lite fel... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 (redigerat) N64 dosan lätt, helt genialisk ! Xbox: Klumpig GC: extremt plastig Ps2: liten och inte speciellt skön Redigerat 16 Februari 2006 av outside enemy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 GC så lätt..Xbox kontrollen e för stor,playstation kontrollen e gammal,inget nytt..Gc's e fett bekväm :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 XBOX S Kontrollen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Jag tycker faktiskt PS2:ans Gc är inte bekväm o xbox´s e klumpig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 GC kontrollen den passar perfekt på min hand. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Dr.Cheat: har du GC eller ens provat? Jag tycker att den har konstiga knappar och *** form! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Tycker NES-dosan är skönast, fritt fram för enkelhet. N64s måste va den allra värsta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 alla som säger att xbox kontroll S är stor är 5 år. GC kontrollerna är små och för dåligt för fps spelande. PS2 kontrollerna är ALLDELLES för små. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Ja, uppenbarligen så bör vi tycka det, eftersom detta är ett GCN forum... du har nog hamnat lite fel... <_< Jag har provat def flesta... Så det är inte alls så uppenbart som du säger... X-Box: Oskön på grund av dess storlek... För fet helt enkelt... PS 2 och PS: Tja, dem är inte speciellt sköna, men dem duger att spela med... Nintendo 64: Skönast att hålla i..... Vet inte varför, dock... GC: Också väldigt bra, passar perfekt till mina händer ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 jag tycker nintendo 64 har dom bästa :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg