The Balrog Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Ja..nu så har ju fågelinfluensan nått sverige..vad bör göras? j*vla asiater som sprider sitt virus till europa.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 orka bry sig, det ska inte jag göra i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 bryr mig inte heller dödsfallen beror på att de har dålig sjukvård viket inte vi har Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Men det finns väl ingen direkt läkemedel mot detta, eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 men hur svårt är det att bli smittad... det är ju bara att inte äta fågel och hålla sig undar fåglar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Men fåglar finns i stort sett överallt, man ska till och med undvika deras avföring pga risken att bli smittad... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 jag vet inte med dig och vad du har för vanor, men jag brukar inte hålla på med fågelspillning <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 (redigerat) Alltså du fattar inte... Det är nästan ingen som håller på med fågelspillning.. Det jag menade är att man kan trampa på avföringen som kan inehålla denna virus.. försök att fatta poängen <_< Redigerat 16 Februari 2006 av Fusion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 men snälla nån... har du ingen känsla för ironi?, sarkasm?, humor? tror du att jag är dum i huvet eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 men snälla nån... har du ingen känsla för ironi?, sarkasm?, humor? tror du att jag är dum i huvet eller? Den frågan vill jag inte svara på...Men,men...En fråga: Hjälper Tamiflu mot viruset, eftersom man har hittat fler bevis på att viruset har blivit resistent mot den... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 16 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 när det väl börjar smittas mellan människor(kommr det garanterat att göra) äre nog inte så enkelt Xade... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Vadå grattis bönder, är du helt skruvad ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg