Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Gäst Perisoreus
Skrivet

Människan har överlevt pesten och spanska sjukan, så nog överlever vi den här också.

• Svar 101
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst ENGULBanaaAaAaN
Skrivet

Var det inte lika stor rädsla för SARS? Dock vet jag inte så mycket om fågelinfluensan.

Har dom inte vaccin förresten?

Gäst Twiztha_MF
Skrivet (redigerat)

nej det kommer la om ett halvår eller nått.

när halva befolkningen är död

Redigerat av Twiztha_MF
Gäst Perisoreus
Skrivet

Förmodligen sprids fågelinfluensan inte så snabbt. Det är nämligen väldigt svårt att bli smittad.

Skrivet

YARLY. >_>

NT RLY.

Det har hittats två döda fåglar tio mil från Sveriges sydliga kust, vilket inte är i Sverige. Eller hur?

Är verkligen inte rädd för fågelinfluensan, allt kvällstidningarna skriver tar jag med en påse salt.

Skrivet

Ja..nu så har ju fågelinfluensan  nått sverige..vad bör göras? j*vla asiater som sprider sitt virus till europa..

HAHAHAHA! Fyfaan...gapflabbar... :lol: :lol: :o YA RLY!

HAHA! skrattar fortfarande...LOLIZ

Gäst Twiztha_MF
Skrivet

O RLY ugglorna är gamla ju,

iallafall som sagt aftonbladet expressen och alla andra piece of shit tidningar ljuger ungefär 90 % av gångerna så.

Skrivet

O RLY ugglorna är gamla ju,

iallafall som sagt aftonbladet expressen och alla andra piece of shit tidningar ljuger ungefär 90 % av gångerna så.

YA RLY! jag hänger inte bland gamersidor, så jag vet inte om dessa uglor är new elr 0lde
Skrivet

Det som Twiztha säger är sant. De ljuger till 90 % av deras nyheter dem kommer med. Jag har upptäckt många ska ta fram 2 styck.

1: Ett att en person såg en ufo fast det var en inklistrad bild.

2: De hade tagit kort på att 2 flygplan skulle krascha och det var fotbolls lag i ena flygplanen. Men eftersom de inte nämde laget så var det fake. För att flygplanen var för dekoration.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...