Gäst Perisoreus Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Människan har överlevt pesten och spanska sjukan, så nog överlever vi den här också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Var det inte lika stor rädsla för SARS? Dock vet jag inte så mycket om fågelinfluensan. Har dom inte vaccin förresten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 (redigerat) nej det kommer la om ett halvår eller nått. när halva befolkningen är död Redigerat 17 Februari 2006 av Twiztha_MF Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Förmodligen sprids fågelinfluensan inte så snabbt. Det är nämligen väldigt svårt att bli smittad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Ja..nu så har ju fågelinfluensan nått sverige..vad bör göras? j*vla asiater som sprider sitt virus till europa.. http://home.comcast.net/~k_laster/orly.jpeg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phaedrus Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 YARLY. >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 YARLY. >_> NT RLY. Det har hittats två döda fåglar tio mil från Sveriges sydliga kust, vilket inte är i Sverige. Eller hur? Är verkligen inte rädd för fågelinfluensan, allt kvällstidningarna skriver tar jag med en påse salt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Tips! Var Hygienisk! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 17 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Ja..nu så har ju fågelinfluensan nått sverige..vad bör göras? j*vla asiater som sprider sitt virus till europa.. HAHAHAHA! Fyfaan...gapflabbar... :lol: :lol: :o YA RLY! HAHA! skrattar fortfarande...LOLIZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 O RLY ugglorna är gamla ju, iallafall som sagt aftonbladet expressen och alla andra piece of shit tidningar ljuger ungefär 90 % av gångerna så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 17 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 O RLY ugglorna är gamla ju, iallafall som sagt aftonbladet expressen och alla andra piece of shit tidningar ljuger ungefär 90 % av gångerna så. YA RLY! jag hänger inte bland gamersidor, så jag vet inte om dessa uglor är new elr 0lde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Det som Twiztha säger är sant. De ljuger till 90 % av deras nyheter dem kommer med. Jag har upptäckt många ska ta fram 2 styck. 1: Ett att en person såg en ufo fast det var en inklistrad bild. 2: De hade tagit kort på att 2 flygplan skulle krascha och det var fotbolls lag i ena flygplanen. Men eftersom de inte nämde laget så var det fake. För att flygplanen var för dekoration. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg