Hoppa till innehåll

Avatar Affärer


Phaedrus

Rekommendera inlägg

Får man göra avatar affärer i FuskaMynt forumet? När jag säger Avatar Affär menar jag en tråd där det finns ett par avatars att välja bland, hittar man en man gillar så tar man och PMar vilken avatar man vill ha till ägaren av tråden (i det här fallet jag), så kommer ägaren av tråden att byta texten på avatarn till namnet på personen som har "beställt" den. Kunden måste också betala minst 100 FM. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

inte helt säker, men om alla som ansåg sig kunna göra avatarer (inte bara sånna som du alltså, Phaedrus, som verkligen kan det) gjorde en varsin tråd där de sålde avatarer (eller i vissa fall såkallade avatarer) skulle det bli en hel del trådar...

 

men det är mest min teori, vet bara att de har blivit låsta sålänge jag kan minnas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

inte helt säker, men om alla som ansåg sig kunna göra avatarer (inte bara sånna som du alltså, Phaedrus, som verkligen kan det) gjorde en varsin tråd där de sålde avatarer (eller i vissa fall såkallade avatarer) skulle det bli en hel del trådar...

 

men det är mest min teori, vet bara att de har blivit låsta sålänge jag kan minnas.

 

Ett sub-forum kanske? Ni kan ju iaf kolla om det funkar rätt bra, annars kan ni ju bara ta bort det som ni gjorde med "Turneringar" sub-forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är väl bara att göra avatarer åt de som vill yha avatarer?

Alltså, tävlingarna?

Det behövs inget Subforum till det.

 

De är mycket lätare att göra "freestyle" avatars, där man får välja bild, färg och text osv. därför blir det bättre resultat dvs folk kommer "köpa" dina avatars :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att dom inte gjorde en sektion i Affären där man kunde lägga upp allt från Bilder man gjort själv till musik/video man har gjort själv och sedan kunna sälja det så? :P

Eller det kanske låter lite långsökt men jag gillar din Idée, Phaedrus. Något att man håller sig om en affär. Men att starta sig en tråd och så tycker jag också att det känns lite onödigt. För många trådar som sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...