Gäst Nice-Mupp Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Skrivet 17 Februari 2006 jag har kommit till näst högsta våningen men kommer inte längre på våningen under var det en sådan bro med taköver och stängstel som väggar. det är också jätte-snöbollar som ligger där. jag har eldpilar. jag vet hur man får upp den stora pelaren i mitten men då kan man ju inte komma upp!! hur ska jag göra??
Gun Guy Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Skrivet 17 Februari 2006 Det finns konstiga blå saker som finns framför vissa broar. Bli goron och slå på dom så flyger dom bort. Dom finns imelan stenarna på den stora pelaren i mitten av templet.
Gäst Nice-Mupp Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Skrivet 19 Februari 2006 när man slår på isflaken mellan stenarna ramlar stenen bara ner, tack endå på vissa stellen ser det ur som om det har runnit ner lite snö på veggen och så är det en skatt på kartan bakom, vad ska man göra med dom?
Gun Guy Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Skrivet 19 Februari 2006 Tja, försök spränga eller nåt. kanske hitta en krypgång anvenda saningens öga, kom ihåg att du kan anta olika former ochså. Även om stenarna trilla ner och det inte hjälpte dig just nu så vet jag att man måste göra så för att klara templet.
FantasyFalx Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Skrivet 21 Februari 2006 jag är också där jag har eld pil jag har boss key men jag kommer ej up till boss rumet hur kommer jag upp till boss rumer??
Gun Guy Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Skrivet 21 Februari 2006 Jag tror det har något med en deku flower. Det är nog inte så svårt, inte för mig i alla fall. Men jag vett att du måste slå bort alla isblock.
Gäst Nice-Mupp Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Skrivet 22 Februari 2006 jag har klarat det (igår men fick inte tag på en dator), i ett rum (på botten våningen) fanns det ett rum där det var tre facklor som inte var tända, dom ska man tenda. då öppnas ett dörr (hit kan man redan har gort,jag kom inte på resten derekt). gå in och tryck på knappen med goron. gå tillbaka till stora rummet och hoppa ner (om man rullar ner med goron skadar man sig inte). gå upp. gå in i den andra dörren som finns där (därifrån man kom till stora rummet första gongen). hoppa till trappan till vänster sida. gå upp. ställ dig på grejjen i mitten. skut ögat (som är våningen upp). när pelaren åket upp hoppa av. gå in i dörren. Nu är du i stora rummet våningen över. gå framm till pelaren i mitten och slå bort snöblocken (med goron). Rulla på kanten (ett kvarts varv höger). gå upp för trappan. gå vidare så du kommer våningen upp. nu kan tu slå bort ett snöblock till, men inte det översta. så rulla ett kvarts varv åt höger till och slå bort blocket där. gå tillbaka och gå övet och slå dig igenom snöbollarna. hoppa övet och flyg med dekublomman ner på sidan under du inte har varit på. gå in i dörren. möt trollkarlen igen sedan listar ni ut själva!!!! svara om ni inte fattar jobbigt att skriva detta!!! :(
Gun Guy Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Skrivet 22 Februari 2006 Oj, det var myket men det var ju du som behövde hjälp. Bra att du klara det, hadde du verkligen inte varit i rumet med facklorna? isåfall så är det klart att du inte klara det. Nåja, hoppas jag var till någon hjälp. Föresten kulla in den här roliga bilden som kommer senare i spelet. Kul....bmp
Rekommendera inlägg