Hoppa till innehåll

Lord Of Dogtown

Dolphin

Rekommendera inlägg

Gäst QuikSilver

Den filmen är jättebra och den handlar om Skateboard. Det handlar om ett skateboardgäng i de tuffare kvarten som kommer att bli stjärnor. Jag tycker att det är en bra actionfilm med härlig skatboardåkning. För att få en handling om filmen klicka här

Orkar inte såna typer av skateboard filmer håller mig till dom andra dvs. typ

DC video, 411vm och dom andra "seriösa" eller vad man ska kalla dom :P.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den filmen är jättebra och den handlar om Skateboard. Det handlar om ett skateboardgäng i de tuffare kvarten som kommer att bli stjärnor. Jag tycker att det är en bra actionfilm med härlig skatboardåkning. För att få en handling om filmen klicka här

Jag förstår inget av vad du säger. Den här filmen har en seriös handling och allt vad man kan föreställa sig och filmen handlar om skateboard. Det är inte bara trick utan även en handling utspelar sig i filmen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har inte sett den men den verakr mycket bra och jag vill mer än gärna se filmen!

Roligt! Det är en riktigt bra film.

Handlinge är så här:

"Filmen utspelar sig i mitten av 70- talet i Venice, Kalifornien. En grupp tonåringar från ett av de tuffare kvarteren Dogtown träffas dagligen för att vågsurfa utanför the Pacific Ocean Park, en nedlagd nöjespark belägen på en pir.

Surfarkillarna från Dogtown slår sig så småningom ihop med skateteamet Zephyr, eller Z- Boys som dom också kallar sig. Z-Boys är kända för sin aggressiva stil och sin hårda street attityd. Det nya utökade Z-Boys spenderar mornarna med att surfa på vågorna och på eftermiddagarna åker dom bräda. Genom att ta de livsfarliga övningarna de gör i vattnet med surfingbrädan och göra liknande med skateboarden på land, blir Z-Boys legender över en natt. De revolutionerar inom konsten av skateboarding och förändrar ungdomskulturen för alltid."

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...