Men du vet MeM alla ser upp till dejj vettu ;p
Vilka Namn Har Du Haft?
Jag har alltid haft PCH.
har aldrig bytt namn
Jag har bara haft Eric H som användarnamn. Men jag ska byta när jag har råd. Försöker spara till det.
3330 FM kvar.
Har inte haft något annat namn än Star-Basse.. vad är nöjet med att byta namn hela tiden då?
Heter Star-Basse på alla sidor jag är medlem på typ :P
↗ till inläggetMitt namn är ihågkommet fast jag bytt <_<?
:)
Jo självklart. Det finns ju så många. Men de flesta är ju försvunna nu förtiden. Det finns bara du & NesseN(Vad han nu hette innan han bytte namn till NesseN) finns kvar. :)
Ehm, kan ju inte direkt säga att jag är stolt över mina andra namn.
Trunks, E-123 Omega, Omega, Ness~ och nu NesseN..
Hoppas verkligen inte många kommer ihåg de andra namnen <_<
↗ till inläggetEhm, kan ju inte direkt säga att jag är stolt över mina andra namn.
HAHAHAHAAH OMEGA. puss :)
Jag avslöjar Ragnaröks första nickname eftersom han aldrig kommer göra det själv - 89chrnil. B)
↗ till inläggetSluta retas :(Ehm, kan ju inte direkt säga att jag är stolt över mina andra namn.
↗ till inläggetHej potter.Ehm, kan ju inte direkt säga att jag är stolt över mina andra namn.
Jag har hetat Fusk Katten hela tiden. Men jag funderade på att byta till Katten, då det nya forumet hade skapats.
Ike , Tutankoopa , Ragnaros
bar spelarn och detta!
Rockodile,Rukio,Rockodile,FisharMario och Tomatketchup.
Bara Legolas95 :)
↗ till inläggetHan hette väl chrnil89?????? :unsure: :huh:Ehm, kan ju inte direkt säga att jag är stolt över mina andra namn.
↗ till inläggetHette Krystal förut innan jag böt till Selene
aha krystal är återfunnen. :)
Själv har jag bara hetat Orca och sen Shacti. Om nån minns nåt annat får dom gärna säga till...mitt minne är inte det bästa.
Min förra användare var "Nazgul" Den blev hackad och jag la ner fuska i något år.
vill byta namn men det är så himmla dyrt ....... :P
↗ till inläggetEhm, kan ju inte direkt säga att jag är stolt över mina andra namn.
Nej, 89chrnil. Och han hade en avatar med svart bakrund och en gul fem-utstickig stjärna som motiv, den täckte 92%~ utav bilden. Samma period som Raistlin (Raest) kallade sig för K3ng4.