LiQuiDe Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 har funderat på att byta namn men dt kommer ta låååång tid eftersom dt kostar 5000 nu...:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Har hetat Ratchet i alla år (vet ej hur länge jag varit medlem, men de e några år tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 (redigerat) Försöker nagla fast mitt namn här på forumet bara för att bli ihågkommen. Såsom Kassler, Ozoon & de flesta moderaterna redan är. Men som sagt. Har alltid haft namnet Rowyn i de flesta Forum/sidor jag varit medlem på. ;) Redigerat 25 Februari 2006 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 (redigerat) Mitt namn är ihågkommet fast jag bytt <_<? :) Redigerat 25 Februari 2006 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Men du vet MeM alla ser upp till dejj vettu ;p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Jag har alltid haft PCH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 har aldrig bytt namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 (redigerat) Jag har bara haft Eric H som användarnamn. Men jag ska byta när jag har råd. Försöker spara till det. 3330 FM kvar. Redigerat 26 Februari 2006 av Eric H Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Har inte haft något annat namn än Star-Basse.. vad är nöjet med att byta namn hela tiden då? Heter Star-Basse på alla sidor jag är medlem på typ :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 (redigerat) Mitt namn är ihågkommet fast jag bytt <_<? :) Jo självklart. Det finns ju så många. Men de flesta är ju försvunna nu förtiden. Det finns bara du & NesseN(Vad han nu hette innan han bytte namn till NesseN) finns kvar. :) Redigerat 26 Februari 2006 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Ehm, kan ju inte direkt säga att jag är stolt över mina andra namn. Trunks, E-123 Omega, Omega, Ness~ och nu NesseN.. Hoppas verkligen inte många kommer ihåg de andra namnen <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Ehm, kan ju inte direkt säga att jag är stolt över mina andra namn. Trunks, E-123 Omega, Omega, Ness~ och nu NesseN.. Hoppas verkligen inte många kommer ihåg de andra namnen <_< HAHAHAHAAH OMEGA. puss :) Jag avslöjar Ragnaröks första nickname eftersom han aldrig kommer göra det själv - 89chrnil. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.