Gäst QuikSilver Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 (redigerat) Nu behöver jag verkligen hjälp med mina brushar till PS. Jag har gått in på en hemsida och tankat ner ett brush jag gillade samt följt instruktioner hur man lägger in dom. Men när jag ska använda dom så blir det inget, ser bara ut som när man målar med vanlig brush.. Vad ska jag göra??!!?! Tacksamm för svar. gärna lite hjälp tack <_< Skriv vad du vill ha hjälp med i rubriken //epaaj Redigerat 18 Februari 2006 av epaaj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 brusha är lite klurigt, du kanske ska prova någon tutorial och se om du kommer på lite mer exakt hur man gör... http://www.niclas.olofhson.com/sida/guider/brushes.html om det inte är dig det är fel på är det brushen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 (redigerat) du tankar ner brushen och lägger den i c:/program/adobe/photoshop vilken version du nu har/presets (eller på svenska förinställningar)/brushes (penslar)... sedan startar du upp ditt photoshop, trycker på penseln, och sen trycker på knappen jag ringat in i bilden... bry dej inte om bilden ja gjort lr så, utan bara knappen... sen kommer de upp ett "fönster"... då trycker du på den runda pilen längst upp till höger i rutan som kom fram... sedan tar du replace brushes, och letar upp brushen som du laddade ner Redigerat 19 Februari 2006 av Quaked_Ess Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 (redigerat) Okej, måste man ladda ner brushpacks eller kan man bara ladda ner 1 brush? EDIT: jag kan inte ladda ner den där Orson brushpacken, det kommer upp en forbidden ruta Redigerat 20 Februari 2006 av R-110 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 hela bushpacks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.