Dolphin Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Jag älskar KISS och det är ett underbart "band" ("?"). Hur som helst KISS har en underbar musik med många bra låtar. Lyssnade precis på låten Beth. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 (redigerat) Den här tråden kommer troligen att låsas. Jag lyssnade på dem när jag var mindre och jag och min bror hade alla deras skivor tillsammans. Redigerat 17 Februari 2006 av Corpsegrinder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Men deras attityd och klädstil är ju rent av pinsam. Med sina nitar och fluff-frisyrer så kan de ändå ingenting om musik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 dom är inte usla men inte heller bra. Har hört rykten om att deras trummis kör med fejkade kaggar är det sant eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Fot-kontrollen kanske sviker den gamle räven Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 19 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Jag tycker att de har bra låtar, men har aldrig sätt de i verkligheten. Huvudsaken är att jag har någonting bra och lyssna på när jag surfar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Jag har inte heller sett dem i verkligheten man jag har haft en vhs med en livekonsert på med dem. Den var ganska bra tyckte jag då när jag köpte den men jag har tappat bort den nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 19 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 KISS är ett bra band kanske får nog fixa fram en musikvideo med dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Woaw B) Va stålt du måste vara :) §1.11- Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg