Ferrie Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Bara inte någon admin tycker det här är olagligt eller så, men har du inte undrat när du ska dö? Har hittat 2 test sidor på nätet, skriv gärna upp hur gammal du kommer bli *kan bli intressant att jämnföra*. Men skriv från vilken sida ni fick dem olika resultaten (svenska, engelska) eftersom det är lite olika beroende per sida hur gammal man blir. Här är den engelska sidan: http://test3.thespark.com/deathtest/ Här är den svenska: http://www.dugamladufria.com/medicin/agetest2.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Det är väl de testen som det står att hur man än gör att "Hur dör du? Hjärtattack. När dör du? NU!!!!" Sen är det ett lik eller så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 27 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Vet inte, men det står risker och sådant (på den engelska testet). Och året. Och inte att man dör NU. Utan seriösa tester som grundar sej på vad vetenskapen vet och kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 jag blir 116 år :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 27 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 mm.. på vilket test? Den svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Jag skulle bli 106 år på testet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 27 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Jag 115 år hehe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Jag vart 98 på svenska :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 jag skulle bli 114 år på den svenska sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 99 på svenska och 87 på engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Hehe, gjorde litet "dåligt" test bara på skoj. Jag skulle dö genom 2 dagar.. Hehe! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 jag vart ganska gammal på det engelska jag vart 98 år där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.