The_best Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 läste att gta liberty city stories kommer ut till ps2 den 28 april 2006 . finns att förboka på www.webhallen.com för 299kr. namnlös.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 läste att gta liberty city stories kommer ut till ps2 den 28 april 2006 . finns att förboka på www.webhallen.com för 299kr. Jo, har också hört det här. Dock är LCS nog inget jag kommer att lägga vantarna på. För mig så såg jag det inte som någon succé för PSP ägarna. Får se hur mycket bättre bla. grafiken blir på Ps2. Sen inte så lovande ut. San Andreas är då roligare, men visst, det är roligt att få en titt tillbaka I LC. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Kanske nåt att ha. Har alltid tyckt om gta, så varför inte? Förresten om de bara ska kosta 299 så extra bra ju! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Varför tycker alla mest om SA? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Varför tycker alla mest om SA? För att det är den mest lyckade GTA-spelet I hela serien. Ska nog köpa The Godfather I stället för LSC. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Skulle inte hålla med om att det är mest lyckat. Har vice, andreas, liberty city och tycker bäst om vice city. Duh, det är alldeles för många buggar och skit i SA, blev ganska besviken.. Svar på varför alla gillar SA: För att de inte har spelat något annat och tycker alltid det de själva har är bäst. Svar på varför LCS är billigt: Gjort för PSP, inte lika stort som de andra spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cipriani Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 LCS kommer ju att vara som VC. Det var någon tidning i USA som hade testat LCS och dom sa att det var mycket bättre grafik. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 på webhallen kostar det inte 299! Medns cdon(.com) säljer det, för 289! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Skulle inte hålla med om att det är mest lyckat. Har vice, andreas, liberty city och tycker bäst om vice city. Duh, det är alldeles för många buggar och skit i SA, blev ganska besviken.. Svar på varför alla gillar SA: För att de inte har spelat något annat och tycker alltid det de själva har är bäst. Svar på varför LCS är billigt: Gjort för PSP, inte lika stort som de andra spelen. Till PSP kostar Lcs 600 ju..! :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aslan Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Med tanke på priset så kommer LCS vara i samma klass som SA och Vice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Exakt. Liberty City Stories är iaf inte jag så intresserad av. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Jag tycker att det ser lika roligt ut men att tycker att det är synd att dt utspelar sig i samma stad som i 3:an. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg