Eric_H Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Smart tänkt Iron Pikachu. Den taktiken kan jag testa nån gång... Jag har en Charizard i lv 100 ju. Sen så valde jag Bulbasaur på FireRed när jag startade ett nytt spel senast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 19 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Mm bra, det vinner ett par matcher :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Min nästa då: Mightyena Bite Rock Smash Crunch Secret Power (eller vad den heter) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 19 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 4/10 Kola King ledsen, men bort med Rock Smash, och bite ush Det räcker med Crunch Ersätt dem med dig och double team, eller faint attack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Jag vet att den sög, ville bara se hur mycket! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 19 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 den suger inte x) Men den kan bli bättre :P Okej, Vad tycker ni om min Umbreon då ? Att. Double team Moon Light Psychic Faint Attack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Faint Attack är bra för den är snabb, Psychic är väldigt bra, Double team är praktisk, Moon light är också bra. Ja, det är en väldigt bra kombination av attacker som jag inte ser något fel, skulle dock ha Recover istället för Moon Light. 9/10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 19 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Recover kan jag inte lära honom har inte det som TM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Aja, men nu tänker man väl rent hypotetiskt. Jag kan inte ta bort Rock Smash från Mightyena heller för det är en HM. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 19 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Move Deleter x) Swampert Lv 100 Surf Earthquake Ice Beam Mega Kick 7/10 Erset mega kick med mud slap. Jätte bra attack, är som sand attack fast skadar lite med. Kan behövas om du möter en gräs typ eftersom Swampert är svag mot grästyper.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Men Mud-Slap är en Ground-attack. Ground-attacker funkar inte så bra mot Grass-Pokémon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 10/10! Tack Jannejan! Flygon Earthquake Fly Sky Attack Och så är det en till, kommer inte ihåg vad den heter men det är typ en sång som gör att alla monster på plan dör inom 3 rundor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg