Hoppa till innehåll

King Kong


maaakus

Rekommendera inlägg

Har spelat igenom det och jag förstår inte alla som tycker det är bra, Ok storyn är bra men grafik och spelupplevelse är svag 3.a. man behöver knappt tänka bara köra på genom hela spelet utan någon direkt uppgradering av vapen eller andra möjligheter. Gillar man den typen av spel är det helt ok man annars rekommenderar jag Lägg din tid och energi på ett annat spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mîhker: Man spelar antingen som Jack (Huvudpersonen i filmen) i den heta djungeln på jakt efter sin kärlek. Eller spelar man Kong runt i djungeln och storstaden New York.

Spöa med lätthet alla T-rex som finns omkring dig i djungeln eller kasta spjut mot fanskapet som jack. Om du sett filmen så förstår du handlingen.

 

Jag har spelat demot och jag gillar verkligen grafiken i spelet. Den är så otroligt vacker och bastant grafik. Dock så var jag nära att skita i brallan då jag plötsligt såg en antik dinosaurie springa emot dig och att du sedan inte kan göra något speciellt mot fanskapet. >.<'

Dock då man spelade som Kong ägde man hela djugeln. Krossa allt i sin väg. Spelet var ett vackert spel men nog långvarigt behållt var det inte särskilt bra. ;)

Redigerat av Rowyn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...