Gäst Mîhker Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Jag har en typ på habbo och har köpt gabska många saker. NU KAN JAG INTE LOGGA IN! Jag har den där macromedia grejsen , men det började typ för några månader sen! Snälla! Hjälp!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Förklara bättre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 När jag har skrivit mitt namn och lösenord och klickat på logga in så kommer det bara når att den inte kune logga in och servern har brutits Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 stäng av brandväggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Jag har en typ på habbo och har köpt gabska många saker. NU KAN JAG INTE LOGGA IN! Jag har den där macromedia grejsen , men det började typ för några månader sen! Snälla! Hjälp!! Du kanske har blivit portad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 stäng av alla onödiga program Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 du har nog blivit portad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Problem med nätverket, tror jag. Händer så ganska ofta för mig nu när mitt internet är ostabilt. Eller så är det något med brandväggen, testa att stänga av den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 de har ingenting o göra med o bli portad, nåt fel med nätverksanslutningen bara... vet dock inte hur man fixar de... när de händer för min syrra så öppnar hon bara ett nytt webbfönster och de funkar... men stäng av alla brandväggar, och anti-virus om du nu har nåt sånt... ett J***IGT bra tips är att sluta spela habbo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.