Dolphin Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Det spelet kan inte jag spela, jag förstår inte varför. Jag har gått mycket bättre än rekordet så jag vill så klart kunna spela spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Jag undrar över en sak... Varför står det: "Dina poäng kunde inte skickas in från spelet. Ditt försök har loggats." Jag har förlorat för många mästartitlar på sånt sk*t så jag har tröttnat. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Jag kan inte hitta det spelet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 18 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 (redigerat) Jag undrar över en sak... Varför står det: "Dina poäng kunde inte skickas in från spelet. Ditt försök har loggats." Jag har förlorat för många mästartitlar på sånt sk*t så jag har tröttnat. :) Det är rätt irriterande, har tappat någon mästartitel på det jag också. Sedan så kan man inte spara sina poäng i alla spel. Titta bara på Freekick Challenge jag har att över 20 i poäng i det spelet men jag är ändå inte mästare. Redigerat 18 Februari 2006 av Presentation Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Jag undrar över en sak... Varför står det: "Dina poäng kunde inte skickas in från spelet. Ditt försök har loggats." Jag har förlorat för många mästartitlar på sånt sk*t så jag har tröttnat. :) Okej. Jag brukar köra såna där evighets spel jag. Jag körde Daffy´s Studio Adventure och tog mer än 10000 poäng... Jag satt runt 1 och en halv timme... Jag och min kompis satt även och spelade Texas Holdém en hel natt... jag slog rekordet först, det skickades inte in.... Han slog det också fast det skickades inte heller in... :visslar: Tur att inte han fick mästartiteln... Det bästa var när han körde Ad Break Toilet Dash.... Man ska låta spelet stå igång så länge som möjligt... Personen som har rekordet måste ha haft spelet igång minst 5 dagar... Turungen fick in det... Fast inte min kompis.... Fast det var inte poängen.... jag ville helst veta varför det blir som det blir... så man inte sitter länge i onödan... :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 21 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Jag undrar över en sak... Varför står det: "Dina poäng kunde inte skickas in från spelet. Ditt försök har loggats." Jag har förlorat för många mästartitlar på sånt sk*t så jag har tröttnat. :) Jag gillar och köra evighetspel på dagen men risken finns att försöket inte loggas. Angående spelet Ad Break Toilet Dash så gäller det att ha väldigt mycket tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Okej... ett tips bara. Loggas ditt försök, fortsätt då inte spela... Klicka ner sidan, och gå in på den igen... Den taktiken verkar funka för mig... Fast det är då bara första gången jag lyckas, dvs gången efter försöket loggades... Vissa spel förstår jag mig inte på riktigt... T ex "ABC Wordgame"! Någon som vet hur man spelar det? Pinsam placering... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 22 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Ditt tips fungerar väldigt ofta för mig så tack för det. Sedan ska jag nämna ett annat fel med onlinespelen. När jag spelar Ambush Santa kan jag inte spara mitt resultat, det finns ingen sumbitknapp någonstans. Men om jag klickar på visa topplista ser jag 54 sidor med resultat. Vad beror det här på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Ditt tips fungerar väldigt ofta för mig så tack för det. Sedan ska jag nämna ett annat fel med onlinespelen. När jag spelar Ambush Santa kan jag inte spara mitt resultat, det finns ingen sumbitknapp någonstans. Men om jag klickar på visa topplista ser jag 54 sidor med resultat. Vad beror det här på? Det finns ett spel utan mästare, alltså ingen som kan få in resultatet... "Mumu" heter spelet... Måste vara något allvarligt fel på det... Spelet går att köra dock... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 23 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Det finns ett par andra spel med samma fel. Kanske dags att Admin kollar upp och fixar dessa fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Ditt tips fungerar väldigt ofta för mig så tack för det. Sedan ska jag nämna ett annat fel med onlinespelen. När jag spelar Ambush Santa kan jag inte spara mitt resultat, det finns ingen sumbitknapp någonstans. Men om jag klickar på visa topplista ser jag 54 sidor med resultat. Vad beror det här på? Det funkar dock aldrig för mig nu längre... Man har ren tur om man lyckas sända in poängen... Jag fick 558 poäng på Road Hogs.... Det hade varit en 1:a plats.... Istället har jag runt 30 poäng och ligger 8:a .... :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 fick en topp tio bortgjord på det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.