Dretskit Skrivet 19 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Jag såg Saw 2 och jag tyckte att det var en bra film som verkligen kan mäta sig med ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
djfille2 Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Jag såg Saw 2 och jag tyckte att det var en bra film som verkligen kan mäta sig med ettan. jepp :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Jag såg Saw 2 och jag tyckte att det var en bra film som verkligen kan mäta sig med ettan. Såg ungefär en timme på ettan igår och jag tycker att den är riktigt bra.. Hoppas 2an är lika bra som du säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 20 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Jag såg Saw 2 och jag tyckte att det var en bra film som verkligen kan mäta sig med ettan. Det är den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Jag såg Saw 2 och jag tyckte att det var en bra film som verkligen kan mäta sig med ettan. Är det mer av samma sak eller spinner den vidare på någon ny tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Jag har ett par 20 filmer som jag mâste se pâ Bio eller DVD. (Alla kommer detta âr) Favoriten är ett enkelt val, X-Men 3. (Hoppats att Mr Sinister eller Apocolipse är med) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Såg klart Saw II för en timme sen och tyckte ettan var bättre, det här blev för mycket. Det var ungefär samma sak fast under samma omständigheter och samma mystiska slut. Den var dock inte dålig, men inte lika bra som ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 21 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Såg klart Saw II för en timme sen och tyckte ettan var bättre, det här blev för mycket. Det var ungefär samma sak fast under samma omständigheter och samma mystiska slut. Den var dock inte dålig, men inte lika bra som ettan. Jag håller med dig att det blev kanske lite för mycket ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
djfille2 Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 (redigerat) Såg klart Saw II för en timme sen och tyckte ettan var bättre, det här blev för mycket. Det var ungefär samma sak fast under samma omständigheter och samma mystiska slut. Den var dock inte dålig, men inte lika bra som ettan. <{POST_SNAPBACK}> Jag håller med dig att det blev kanske lite för mycket ibland. <{POST_SNAPBACK}>[/quot] :huh: vadå för mycket ??? her inte sätt 1:an men pappa förklar så jag försod...men man ska nog ha sett den försa förs.... jag tror det kommer komma en 3:a oxo där tjejen tar över :o Redigerat 21 Februari 2006 av djfille2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 21 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Det kommer att komma en trea. Det har jag läst på en skräckfilmssida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Dett verkar som att bandet Rage Against The Machine ska komma tillbaka. På deras hemsida stod det: "No were not dead" och de hade gjort en ny hemsida så jag antar att de snart börjar igen, men det är vad jag tror och hoppas så jag vet inte om det är säkert men för er RATM lovers som jag kan ju hoppas tillsammans med mig. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 21 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Har Audioslave splittrats då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.