Gäst Sandkaka Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Hej o hå och allt möjligt i hälsningsväg. Ska skaffa webbhotell och undrar om det är någon skillnad på UNIX och Linux servrar.. Jag har kollat på web10 som lockade med obegränsat med subdomäner på sitt Unix paket. Jag har även kollat runt lite efter Linux paket men har ännu inte hittat något. Så, nu till frågan. Kan jag lugnt välja web10´s Unix paket med obegränsat med subdomäner eller bör jag välja ett Linux eller Windows paket med begränsat antal subdomäner? Vet du inte behöver du inte svara, tack så mycket. /Daniel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Det är ingen märkbar skillnad mellan unix/linux dock mellan dessa och windows förekommer skillnader. Vill du koda ASP.net så måste välja Windows. Skall du ha PHP, html osv så spelar det ingen större roll vad du väljer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Eftersom jag inte har något behov av ASP så får det väl bli Unix då. Tack för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.