isMaNnen Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Skrivet 18 Februari 2006 (redigerat) Edit: undrar också hur man gör menyer och gör så jag kan döda fiender, jag vet bara hur dem kan döda mig.. :( Hur gör jag så att alla dem hära blir till en? :( för jag vill att de ska bli halvt animasion om man säger så.. ;P men hur gör jag? :( Ex: om jag trycker höger blir de som på bilden fast i en ända..om ni fattar Redigerat 19 Februari 2006 av Mellan_mjölken Citera
Gimcor Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Skrivet 19 Februari 2006 Hmm, förstår inte riktigt vad du menar men jag tror att det vore en smart idé om du gjorde om den där bilden till en animerad. Citera
isMaNnen Skrivet 19 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 19 Februari 2006 AA de är de jag inte vet hur man gör! :( (animerad) Citera
Andersffs Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Skrivet 20 Februari 2006 Sånna animationer är gamla, sånna hade man till typ liero. Gamer maker är som sagt inget man programmerar med så man måste altså göra en bild i taget, och sedan klippa ihop till en animation T.ex. som den bifogade filen. Men om han ska springa benen av sig även när han är stilla så är det upp till dig. Ps. Den blev inte så snygg för jag la inte ner så mkt tid ! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.