Guggo Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 bilda dig lite pöjk :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 (redigerat) bilda dig lite pöjk :P Skriv så att man förstår ^^. Är inte speciellt insatt i denna sorts fysik(?). Men atombomber och liknande är hemska och bör försvinna för gott. Redigerat 28 Februari 2006 av brunhilde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 plutonium är det väl ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Jag skojade bara lite. Försökte få igång diskussionen liksom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 alla spränämnen ALLS borde egentligen försvinna från jordens yta tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 tycker jag verkligen inte vad ska jag använda mitt uran och antimateria till "snyft" ne men det skulle vara bra ifall allt sånt försvann från jorden men dom skulle alltid hitta nytt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Iran ska börja framställa uran eller något, de säger att de ska ha det till energi, men man är ett pucko om man tror det! De ska självklart framställa kärnvapen...vad bör göras? 1. Man framställer inte uran. 2. Dom ska ha det till energi. 3. Varför skulle iranier vara mer sprängglada än andra? 4. Det enda landet som använt sig av kärnvapen är the one and only us of a. 5. USA har tillräckligt med kärnvapen för att spränga gjorden 5 ggr. Slutsats: Var rädd för USA inte Iran. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Men om Iran börjar mickla med uran och sånt skoj kommer dom snart kunna spränga korden dom med. Fast jag har alltid undrat varför dom ska ha så mycket....räcker juatt spränga jorden en gång. Eller räknar dom med att nån kommer och limmar ihop den igen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 dom har ju förutspått att jag kommer med karlssons klister och limmar ihop jorden igen . jag tror inte att iran ska använda uranet till energi, jag är stört säker på att dom använder det till bomber Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 jag ger faktiskt själva f*n i om iran skall göra bomber eller el av skiten. Folk borde sluta lägga sig i så mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Mm gå och hälsa det till mr. Presiden of the U.S... Säger jag att jag håller med kommer väl nån och kallar mig ambivalent :unsure: så jag är tyst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 2 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Iran ska börja framställa uran eller något, de säger att de ska ha det till energi, men man är ett pucko om man tror det! De ska självklart framställa kärnvapen...vad bör göras? 1.nej, men dom vill... 2.Nej?man kan inte lita på de där antisemitiska svinen 3.De tror att de kan få tillstånd att spränga så fort nån e emot dem..de är FÖR fanatiska 4. ja men inte mot oss..och inte på länge 5.och? de skulle aldrig göra det slutsats: iran skulle skicka iväg massa bomber, och tro att mohammed skulle rädda dem eller nått..a la kebab va på usas sida inte irans! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg