Hoppa till innehåll

Kärnvapen Krig..

The Balrog

Rekommendera inlägg

Gäst Mujo

Seriöst dina teorier skulle inte ens hålla i aftonbladet... bara för ett land där det bor muslimer får tag i uran ska dom börja spränga saker.

Bara för att man sätter upp en handelsblockad betyder det inte att man vill spränga skiten i luften. Det är skillnad på Extremister och regering...

1. Skulle man göra uran hade man gått väldigt i minus i energianvändning. Annars kan jag bara säga grattis du har gjort en evighetsmaskin.

2. Du litar inte på en hel befolkning?

3. Vad baserar du det på? Vad skulle få den Iranska regeringen/krigsmakten att skicka bomber överallt.

4. Nej men mot japaner.. 2ggr. Och hur många gånger har Iran skickat på oss då? Hur många gånger har iran överhuvudtaget gjort Något mot oss?

5. Att Iran vill bygga kärnkraft har du allt emot men att USA kan spränga gjorden gör inget?. Ungefär som att jag springer runt med en pistol på stan och säger till polisen: "Men jag skulle aldrig skjuta nån" Varför i h*lvete skulle dom ha så mkt om dom inte tänker använda det?

Slutsats: Låt andra påverka vad du tycker.. Du har inte alltid rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 67
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Mujo

Alltså.. Dom vill börja rika Uran så dom kan få kärnkraft precis som vi.. vad är det som är fel med att industralisera ett land. Du verkar inte vara för glad i muslimer och jag antar att du tycker dom är "djur" Hur i h*lvete ska dom kunna bli bättre om dom inte får industralisera sig...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mujo

Precis..

Och om dom hade velat radera Danmark/köpenhamn så hade dom nog bombat med andra saker. Nervgas är ju ganska effektivt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst PoisoN

I tanke på att många länder deklarerar krig mot dom om atom strålningen sprider sig till tyskland(Om dom skulle ha bombat Köpenhamn) och vidare..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst newnameguy

Iran ska börja framställa uran eller något, de säger att de ska ha det till energi, men man är ett pucko om man tror det! De ska självklart framställa kärnvapen...vad bör göras?

Jaha.. vad som bör göras?

Alla har ju sina egna åsikter om det, men jag tycker att soldater ska förhindra det!

Redigerat av Potatisen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...