Guggo Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 iLol iran vågar inte? klart dom gör...dom e ju f*n fanatiska till 100! de skulle bara tro att det var i ''allahhs'' namn och bomba.. Du verkar ganska fantatisk själv måste jag säga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 själv tror jag att muslimerna gör som bin ladin säger i ahlas namn vi bombar världen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Tror du att Bin Laden är någon relegiös ledare ? Han är ledare för ett terrornätverk som heter Al-quida (stavning) Han, och hans anhang är en minoritet inom islam. Vad jag vet så vill bara någon futtig procent (knappt det) som vill "bomba i Allahs namn" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Nu har det kommit ut att USA och Storbritannien utvecklar kärnvapen....varför blev det inte tumult nu då? Men ifall Iran gör något sånt, då reser sig typ hela världen och uppmanar dem att stoppa det, fastän dem säger att dem ska använda det som energi. Vem vet, man vet aldrig vad USA och Storbritannien ska hitta på nu då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 För att USA har världens största samling av atombomber ? Både USA och England har haft känrvapen länge. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 För att USA har världens största samling av atombomber ? Både USA och England har haft känrvapen länge. Men första gången dem utecklade det då, kom det några protester? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Tror du att Bin Laden är någon relegiös ledare ? Han är ledare för ett terrornätverk som heter Al-quida (stavning) Han, och hans anhang är en minoritet inom islam. Vad jag vet så vill bara någon futtig procent (knappt det) som vill "bomba i Allahs namn" ja han säger ju så och uppmanar andra att göra si och så.jag tror inte att han är islamisk ledare... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 För att USA har världens största samling av atombomber ? Både USA och England har haft känrvapen länge. inte vet jag. Det var under ww2. Men troligtvis inte. Eftersom allt var super mega j*vla hemligt. Och ingen visste vad en atombomb var på den tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 USA har fått alla(nästan) sina kärnvapen i kalla kriget. Kapprustningen med Soviet. Varför ingen sa ngt? Skulle du som 20kg ben gå och säga till 2 500kgs bjässar att sluta sno slickepinnar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Visst. På den här tiden började folk nog få en aning om det här med kärnvapen osv. Dessutom ville varenda (inte riktigt) amerikan, banka musklerna ur hela sovjet. Många tyckte säkert att allt atombombsbyggande var bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 låt Iran satsa på kärnvapen om dom vill fast dom gör en liten miss satsning eftersom kärnvapen aldrig mer kommer användas. Hiroshima och Nagasaki mer bombningar än dom lär vi aldrig få se. Bättre om Iran satsar sinna pengar på folket som är fattigt. USA kan också satsa på folket. Och ni som tror Iran börjar skjuta kärnvapen runt omkring sig pga deras religion så har ni fel. Koranen predikar fred och icke rasism precis som bibeln. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 vrf gör dom terror??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg