Dretskit Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Jag önskar ochså att jag vinner något på lotteriet ikväll när dragningen är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Jag önskar att jag fixar detta jäkla skit med Ragnarok Online. Vill få klart det innan det blir kväll. >.<' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Jag hoppas på att det kommer mer snö, eller att det fryser på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Jag hopas på att jag vinner några fm på lotteriet :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 jag hoppas på att jag vinner hela potten på fuska.se så jag kan köpa massa saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Min önska slog in och Sverige vann mot USA med 2-1 i hockey :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 19 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Min önskan slog också in, jag är nämligen mästare på Big Juice. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Jag önskar att mamma köper en Razer Diamondback Plasma LE åt mig, så jag kan fylla på mitt prem på tibia. :D :) :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 att dagen imorgon blir bra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 19 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Jag önskar att jag sover länge i dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Önskar att det har blivit ett missförstånd så att vi får en vecka sportlov till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Jag önskar att vi inte gör så mycket i skolan idag för jag orkar inte det efter sportlovet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.