Eric_H Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Skrivet 19 Februari 2006 Hej! Äntligen kan man få komma igen med en Super Mario RPG tråd igen. Jag har fasnat vid slutbossen, Smithy. Den första striden är inga problem men andra... Jag har alla mina figurer på lv 25. Vilken lv tycker ni att jag ska ha dom på? Sen när ni har svarat mej så får ju ni fråga saker också. Som i Chihuhuas mario RPG tråd.
ouagadougo Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Skrivet 25 Februari 2006 Jag har och jag har kommit till Tadpole Pond. Vad gör jag nu? Den enda levande själ som finns där är ju musiksnubben och han hjälper mig inte så mycket.
Eric_H Skrivet 25 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 25 Februari 2006 Du ska ställa dej på stenen som är i första arean. Sen kommer massa hajar. Hoppa på dom så kommer du till Mallows farfar. (Äntligen kommer tråden igång mer.) På nästa bana kan du få träna rätt mycket. Om du vill alltså.
ouagadougo Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Skrivet 25 Februari 2006 Jag klarade det och kom vidare (förresten är det inte hajar, det är groddjur). Nu har jag kommit till Yoshis By och försöker Yoshirejsa, men det gär inte bra. Hur i h-vete vinner man Yoshi Race? Den dumma dinosaurien hoppar ju upp och ner hela tiden, även fast jag trycker rätt.
Eric_H Skrivet 26 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 26 Februari 2006 Jag har för mej att man kan köpa mera Yoshi kakor längre fram i spelet. Man måste i allafall inte klara Yoshi Race.
Eric_H Skrivet 26 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 26 Februari 2006 Vet inte. Har inte testat.
cola Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Skrivet 14 Mars 2006 jag spelar super mario rpg på datan men jag sparade i spelet och inte i programet så jag fick börja om
Rekommendera inlägg