(=Sonic=Master=) Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 (redigerat) tjenare :D jag har pokemon guld och jag vill veta vart (tex route) och hur (tex utveckla) man får tag på dessa pokemon: :visslar: misdreaws, wobbuffet, dunsparce, herracross, remoraid, octyllery, hitmontop, blissey, hitmontop, hitmonchan Redigerat 20 Februari 2006 av (=Sonic=Master=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 (redigerat) Gå in på serebii.net och klicka på R/B/Y/S/G/C Pokédex i den vänstra spalten Redigerat 21 Februari 2006 av jay Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Tror inte alla pokemon som du skrev upp finns på guld. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Och man kan inte se vart man får Pokémon i Guld. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jerec Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Jag har för mig att man inte kan få Blissey Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Misdreavus> Silver Cave på natten, sällsynt Wobbuffet> Dark Cave, ovanlig Dunsparce> Dark Cave, jätteovanlig Heracross> I träd på dessa vägar, 29-33, 42-46, ovanlig (Använd headbutt på småträd) Remoraid> Fiska på väg 44, ovanlig Octillery> Utvecka Remoraid, lvl 25 Blissey> Utveckla Chansey, max happiness Hitmontop, Hitmonlee, Hitmonchan> Få Tyrogue från Black Belt King i Mt. Mortar och utveckla den, lvl 20. Har den mer attack än defense > Hitmonlee Har den mer defense än attack > Hitmonchan Har den lika mkt defense som attack > Hitmontop. Man får bara en Tyrogue, men sen kan man lämna in den utveckade Tyroguen med en Ditto hos dagiset och få ett Tyrogueägg. Gl hf när du försöker få dessa Pokemon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jerec Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Misdreavus> Silver Cave på natten, sällsynt Wobbuffet> Dark Cave, ovanlig Dunsparce> Dark Cave, jätteovanlig Heracross> I träd på dessa vägar, 29-33, 42-46, ovanlig (Använd headbutt på småträd) Remoraid> Fiska på väg 44, ovanlig Octillery> Utvecka Remoraid, lvl 25 Blissey> Utveckla Chansey, max happiness Hitmontop, Hitmonlee, Hitmonchan> Få Tyrogue från Black Belt King i Mt. Mortar och utveckla den, lvl 20. Har den mer attack än defense > Hitmonlee Har den mer defense än attack > Hitmonchan Har den lika mkt defense som attack > Hitmontop. Man får bara en Tyrogue, men sen kan man lämna in den utveckade Tyroguen med en Ditto hos dagiset och få ett Tyrogueägg. Gl hf när du försöker få dessa Pokemon. Dunsparce är inte så ovanlig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Jo Dunsparce är väldigt ovanlig. Tog mig dagar att hitta den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 tjenare :D jag har pokemon guld och jag vill veta vart (tex route) och hur (tex utveckla) man får tag på dessa pokemon: :visslar: misdreaws, wobbuffet, dunsparce, herracross, remoraid, octyllery, hitmontop, blissey, hitmontop, hitmonchan * Misdreavus kan man fånga i den så kallade "Ash-grottan" (där man möter Red), tror jag... åtminstone på natten i såna fall. * Wobbafett = vet inte * Dunsparce = I en grotta i början av spelet, vet inte vilken * Herracross = Skaka träden runt en sjö (långt upp på kartan) med hjälp av "Headbutt" * Remoraid = Fiska med Rod (funkar med Super Rod) under Lavender Town i Kanto * Octillery = Utvecklad form av Remoraid * Hitmontop = Vet inte * Blissey = Gör en Chansey glad (med mail's, haircuts etc.etc.) och öka en lvl. Utvecklad form av Chansey. * Hitmontop (IGEN?) = VET INTE! * Hitmonchan = vet inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg