Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Aha, har du kommit till rummet som det åker in skepp i och sedan blir rummet rött och ifall man står där då blir man skadad.

har du kommit dit?

Skrivet

Aha, har du kommit till rummet som det åker in skepp i och sedan blir rummet rött och ifall man står där då blir man skadad.

har du kommit dit?

Japp men jag vet ej vad jag ska göra sen? plz hjälp mig är du snäll.. :medieval:

Gäst Nice-Mupp
Skrivet

Det var länge sen jag spela, jag fastna men jag tror jag löste det så här.

Det fins tre sätt att komma förbi där:

1. fuska med fusket "god", gå in och gå upp på stongarna och sen hoppa ner på farkosterna

2. (detta tror jag i alla fall funkar) du går in och äter sonna flaskor (om du har 5)

3. Detta är det tänkt att man ska göra: det finns ett kontrollrum (tror jag det var ett kontrollrum), där rtyckte man på en knapp så nogot öppna sig. man gick ut och hoppa ner, om inte det gick så skulle man venta såett rör åkte ut, så man kunde hoppa ner på det och sen till nogot annat. gå in i röret när det slutat blåsa. gå in (nu ska man vara under rummet) och kasta granater på saken i mitten, gå tillbaka. sedan hoppar man upp på rören och upp på farkosten och sedan ser ni vad ni ska göra

Det är så jag kommer ihåg!

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...