sandell Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Någon som vet hur man göra egna kläder till sims 2 ??? ........................ Hoppas att detta inlägg hamnar rätt denna gång... :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rockin' Puppy Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Någon som vet hur man göra egna kläder till sims 2 ??? ........................ Hoppas att detta inlägg hamnar rätt denna gång... :unsure: Jag har aldrig gjort egna kläder... Men jag antar att man gör det på nått sätt i The Sims Body Shop... :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Någon som vet hur man göra egna kläder till sims 2 ??? ........................ Hoppas att detta inlägg hamnar rätt denna gång... :unsure: Det går inte att göra egna kläder :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DOG_Cool Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Jo det Går Men Bara Ändra Färg För Om Du Ändrar Motivet eller Byter Filnamn Så Funkar Det Inte!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Någon som vet hur man göra egna kläder till sims 2 ??? ........................ Hoppas att detta inlägg hamnar rätt denna gång... :unsure: Det går visst att göra egna kläder har själv gjort det... Man gör det i ett pogram som heter The sims 2 Bodyshop, Som följer med när man köper the sims 2.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 (redigerat) Jag hittade det!!! >HÄR!< Redigerat 14 Mars 2006 av RSX RSX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg