wofukomi Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Huhuh, jag har typ åkt skateboard i 2 år, men det bästa jag kan är ollie... Faen, jag är fet :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Stå på brädan och åka lär jag nog lära mig fort, ja ;] Okaj, google får det bli. Thank you. :] Varsågod :P @ wofukomi, Det komemr efter ett tag, det är bara att öva mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 När jag ska lära mig ollie, ska jag åka med lite fart på brädan eller stå still? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 När jag ska lära mig ollie, ska jag åka med lite fart på brädan eller stå still? ^^ bättre att lära sig i fart men det är lättare om man står still i början :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.