ludzon Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Jag startade CS för första gången och allt fungerade bra, men när jag skulle gå in på en server så stod de "LAN servers are restricted to local clients (class C)" :( Fattar ingenting (Jag gick inte in på LAN) Men jag kunnde dock göra en egen server utan problem. (Jag hade startat spelet utan att starta steam) Snälla svara ni vet väll hur det är när man har "fått tag i" :P ett nytt spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille_cj Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Jag startade CS för första gången och allt fungerade bra, men när jag skulle gå in på en server så stod de "LAN servers are restricted to local clients (class C)" :( Fattar ingenting (Jag gick inte in på LAN) Men jag kunnde dock göra en egen server utan problem. (Jag hade startat spelet utan att starta steam) Snälla svara ni vet väll hur det är när man har "fått tag i" :P ett nytt spel! Dom som har lagt upp servern har inte skrivit (sv_lan 0 ) i Consolen. så därför så kan du inte joina den inte så svårt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ludzon Skrivet 20 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 mhm nu har jag ett annat problem <_< Det står ivalid cd-key var ska jag skriva in "cd-key" DA? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Starta upp Steam & högerklicka sedan på Steam ikonen i fältet längst ner till höger. Sedan trycker du "Activate a product on Steam". Läs igenom allting & tryck på "Fortsätt", där skriver du in cd-keyn. När du fixat det så högerklickar du på Steam ikonen igen & går in på Games > My games. Nu är det bara & installera det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 (redigerat) 2 (eller 3) saker tyder på att du inte äger cs lagligt: 1. man kan inte köra cs utan steam 2. man kan inte ha (spela) spelet utan speciell cd-key 3. man kan inte se en LAN server i listan, iaf om den inte är i LAN tabellen. Redigerat 22 Februari 2006 av Kaktus-Killen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 är spelet originalt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelda_twinlight_princes Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Det är bara så här du har ett olagligt cs 1.6 så du kan inte köpa du är en get Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 herregud köp half-life så kan du ladda ner counter-strike Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg