↗ till inläggetvilket ämne är du sämst på?
själv är jag sämst på slöjd
Sämst på Slöjd och Musik
↗ till inläggetvilket ämne är du sämst på?
själv är jag sämst på slöjd
Sämst på Slöjd och Musik
sämst på Tyska...fick 7 av 46 rätt på det förra provet... :blink:
slöjd & hemkunskap.. ja e inte så händig XD
ja suger på bild
jag är sämst på slöjd jag tog sunder en band såg och en slägga jag fick betala 1000 kr fattig skola!!!
Jag ... Är sämst på skrivstil även om de inte är ett ämne tror jag :P
LOL jag suger på allt
Jag får bra omdömen i princip alla ämnen, men det jag själv tycker jag är riktigt kass på är väl slöjd eller engelska.
kemi är assvårt kommer knappt ihåg ett skit ifrån 8:an
annars så är historia och reliogon svårt(iaf med våran lärare)
haha..lätt att de e tyska :D
Ligger mellan IG och G i det :D
Tyska, IG alla prov :(
Alla andra ämnen går fint! :D
Måste vara syslöjd det har gått en hel termin och jag har bara hunnnit göra ett pennfack :(
Jag suger på matte... vad annars.... jag är också rätt kass i slöjd och definitivt bild, ser mer ut som kråkfötter när jag har tecknat nåt....
Matte
Sljöd -..-
Jag har skrivit i denna tråd en gång. Men nu har jag börjat högstadiet och tiderna har förändrats.
Mitt sämsta ämne är utan tvekan Spanska. Vet inte hur många hemringningar jag fått därifrån. Vår lärare där suger också. Hon är inte dålig på Spanska men det är det att hon undervisar så jäkla dåligt. Det enda vi gör på lektionerna är att sitta vid våra och göra hörövningar, eller sitta och göra uppgifter i böckerna.
Ska dock försöka skärpa mig till efter nyår och ge det en chans.
Franska och Matte
Sämst och sämst...
Dte ämne jag är "mindre bra! i är nog... hm... tyska, fick VG i betyget ändå ^^
jag e inte sämst i nåt, jag e bra i allt. hade VG i allt i terminsbetyget i 8an, plus 3 MVG så det skulle betyda runt 10 MVG i 9an ca. :D
Slöjd. Spanska är jag medelmåttig på.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in