Lander Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Skrivet 19 Februari 2006 (redigerat) Nu är ett nytt Nintendo gruppform uppe. Vem som helst får bli medlem och det är helt gratis just nu har vi 6 emdlemmar och behöver 19 st till. I gruppforumet snackar du om Nintendos alla olika spelkonsoller och spel. Gruppforumet kommer att stänga om 50 dagar from idag 19/2 om jag inte hinner sammla 5000 fuskamynt på 50 dagar. Vad är ett gruppforum? Ett gruppforum är et forum som en medlem har skapat och kan bjuda in medlemmar och ha som ett eget litet forum. Inga förutom dom som är med där kan se det. Hur blir jag medlem? Det är enkelt att bli medlem fråga bara mig så fixar jag det. för mer information gå in på http://forum.fuska.se/index.php?act=Usergr...ode=det&ugid=43 Edit tråden ska flyttas till Game cube forumet Redigerat 19 Februari 2006 av Dr.cheat Citera
Boffaroffe Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Skrivet 19 Februari 2006 Denna tråd ska vara i allmänt forumet. ~Flyttar~ Citera
NosH Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Skrivet 19 Februari 2006 jag har ansökt accpetera mig nu för jag är ett j*vla nintendo freak Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.