Det kanske jag borde,eller så var det typ något fel. :S
Iq Test!
orka sitta här i 40 min sträck för att göra ett test xD
test gör man i skolan
Einhundertneunzehn.
Fick bara 109. >_<
dom här testen kan man inte lita på. det finns massvis med olika test och just det här testar bara delen av hjärnan som hittar på lösningar(tror det heter logik eller nått sånt)
Logik ja, högra hjärnhalvan, alltså bara hälften av sin totala intelektuella kompetens. IQ mäter även kreativitet, den vänstra hjärnhalvan, samt kvicktänkthet, kopplingen mellan de båda hjärnhalvorna, i vardagligare ordalag "Pannkakan".
130 p, lade mej ganska bra till där om jag inte misstar mej.
*Host, en av forumets 'host' smartaste* :P
89
Har 115 i IQ :student:
Är väldigt bra tycker jag för jag är 12 år
Det står att du är 10, men det spelar ingen roll vilken ålder du har, man har samma IQ livet igenom. IQ är INTE kunskap! Det är heller inte hur bra man klarar av situationer, det är ett annat värde som kallas EQ.
110.
Fast jag orkade inte göra dom sista.
134 här...
Jag fick 121... men detta tyder ju inte mycket på IQ. <_<
113 rätt så nöjd
He he jag testade först då fick jag 96 :D
men sen testade jag en gång till och då klickade jag bara på pilen och sedan bara nåt på sista frågan, det stod: Din IQ beräknas till lägre än 79
149!!! YESS!!!
Det känns konstigt egentligen... De ganska unga personerna här på Fuska.se är de som har högst IQ. Och de som är äldre är de som har lite lägre. ^^' I alla fall jag.
IQ har som tidigare nämnts ingenting med ålder att göra. Man har samma IQ livet igenom, så det är nog bara en slump.
↗ till inlägget149!!! YESS!!!
Uh shit.Jaja,jag är ändå personen på fuska.se som har näst mest IQ. :wacko:
↗ till inläggetDet känns konstigt egentligen... De ganska unga personerna här på Fuska.se är de som har högst IQ. Och de som är äldre är de som har lite lägre. ^^' I alla fall jag.
2 år ;) :P