Hoppa till innehåll

Rpg-spel

ouagadougo

Rekommendera inlägg

NES: Zelda 2, är på tempel 6 Hidden palace just nu och ska försöka få den där saken så jag kan se osynliga fiender.

SNES: Final fantasy II det ända RPG spelet jag kört till SNES.

det står FF 2 inte 3 3:an missade USA, men mystic quest är ett "eget" spel i serien men det är roligt faktiskt. Link to The past sitter just nu i mitt Snes, inte mitt utan en kompis funderar på att köpa lös det av honom. Illusion of time som jag spelar :P är ett jättebra spel älskade det hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

även lord of the rings till SNES är skoj, men jag glömde ju mitt favorit spel genom alla tider till SNES Tales of Phantasia, så sjukt underbart tyvärr så måste man importa men helt klart värt det.

item systemet är okej på Secret of mana, för jag gillar inte att datakompisen fastnar ju överallt det är riktigt jobbigt tycker jag.

x0x: jag har inte glömt terranigma, jag har till och med spelat det på svenska( som rom hos en kompis dock)

ja tales of phantasia är riktigt bra... jag kan dock inte få tag på det till min snes :(

sen är ju signatur melodin till tales of phantasia, the dream will never die, så jäkla bra :lol:

Redigerat av Ratchet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är ett bra spel men jag tycker att final fantasy 3 till nes är bättre.

Det var det här medelandet jag tänke på... låter lite skumt tyckte jag.

Jag spela ett SNES spel på datorn här för några år sedan (teranigma har jag för mig det hette) Är det någon som spelat det? och är det något att ha eller? spela det bara som kortast hos någon polare?? å kom aldrig in i det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är ett bra spel men jag tycker att final fantasy 3 till nes är bättre.

jag syftar på spelet som nämns ovan Zelda 2 till Nes. <br /><br />Terranigma har jag spelat ja, det är hyfsat skoj faktiskt men jag kom aldrig så långt fråga xOx eller vad han heter ist.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Själv tycker jag som sagt att Zelda II är ett av de bästa RPG-spelen som finns (om man nu kan kalla det RPG).

Terranigma är riktigt kul, och jag har kommit ganska långt (till det stället där man slåss mot robotar, och då brukar man ha kommit långt).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...