Hoppa till innehåll

Vilken Harry Potter-bok Är Bäst?


Salzalada

  

82 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 57
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

en kort summering...

 

1:a boken endast bra för där fick man veta mer om trollkarlsvärlden

 

2:a boken ganska ointressant, den sämsta av dem tycker jag faktist

 

3:e boken är den bästa av alla böckerna, när jag läste den första gången så gick det bara inte att sluta läsa :P

 

4:e boken är också rätt bra men den kommer på delad tredjeplats med fenix ordern (5:an)

 

5:e boken är som jag redan skrivit delad tredje plats. Efter att jag hade läst 4:e boken så var det väldigt irriterande att vänta på 5:e boken för att fjärde boken hade ett väldigt irriterande slut.

 

6:e boken var väldigt suverän, jag hade väldigt svårt att välja vilken av tredje och sjätte boken som var bäst. Men tillslut så valde ag sjätte boken som näst bäst.

 

Favorit karaktärer: Fred, George och Harry. Dumbeldore är också bland mina favoriter, men jag tycker att det var tråkigt att han dog

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...