Brongatonga Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 välj Hunter, fast då ska de vara tauren såklart, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurtig Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 ehem jag skrev ju att jag är pala för 3 st i min skola (vi har samma clan Swedish Army tror jag att den hette) är hunter så jag ville va något annat jag är dwarf Pala och 2 av mina kompisar är Dwarf Hunter den andra är Human Hunter human hunter? det finns ju inte de ända hunter av ally är dwarf och night elf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Så ja, vill du vara en övermäktig krigare och bli så cool som möjligt när du paserat lv 40 så ska du självklart vara warrior. Dessutom så är dem crit galningar om du lägger många talents på Fury. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 dom skadar lika mycket som en pala men bara att warrior kan lära sig långdistance vapen men inte pala men pala kan hela sig själv och ett party med typ 3 olika spells Nej warrior skadar mycket mer än en pala. Jag är själv paladin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Warriors är med mer aggressivitet och Paladins är mer med Defensivitet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 En pally på 50 kan ta en warrior på 60. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Warrior lung.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Hunter! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Ojj läs detta fort det låter riktigt utflippat :lol: Men ska jag komma me en kommentar så är ju den bästa "duon" En Deffensiv warrior och en holy specced priest. Allt snack om att palla ska hela och hunter tanka låter riktigt skummt :lol: Priest och warrior tar allt tro mig ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Jag gillar Rouge. Dem är bra i början. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 En pally på 50 kan ta en warrior på 60. Jaha? Och på vilket sätt, har någon gjort det så har man ju planerat sin taktik. Eftersom när du slår på en lv 60 så skadar det mindre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lapp Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Warrior med en präst och mage är den perfekta trion, med dom 3 kan du göra jätte mycket. jag en tier 1/2 präst och mage gjorde scholo utan probelm, va lite jobbigt men det gick mycket bra. men eftersom jag spelar på horde kan jag inte säga så mycket om pallys, men jag har en lvl 20 pally som jag tycker är ganska bra, men den slår inte warriorn tycker jag, pallyn har bra auras och seals och sånt men healsen är inget vidare. du förlorar mer liv på att hela under striden än att fortästa slåss. Hunter har jag däremot aldrig spelat men med min warrior tar jag epic hunters, pets skadar inget på min plate. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg